»Ko sem se začela ukvarjati z režijo, sem se hkrati odločila tudi, da bom pripovedovala zgodbe o ženskih likih – o ženskih dušah, ki so sorodne moji.«
»Režiser je hotel komedijo, a sem v zgodbi videla predvsem žensko, ki jo prizadene njena lastna mati. Na ta način sem jo tudi odigrala, z vso resnostjo, ki si jo je zaslužila. Pozneje se mi je zahvalil, da sem ji dodala več globine.«
»Malo sem razočaran, da se film ne vleče.«
»Ko sem nato čez nekaj časa, kot videospot, posnela zgodbo o transženski, se je vse nekako zaokrožilo in vedela sem, da je to zgodba, ki jo moram spraviti v življenje.«
»Sosednja soba je zgodba o odnosu med 'zelo nepopolno materjo in jezno hčerko, ki ju loči velik nesporazum'.«
»Zgodilo se je, da sem stregel po življenju ženski, ki v najvišji meri zasluži vse spoštovanje, vso čast. Gospa Rênalova je bila zame kakor mati. Moj zločin je strašen in izvršil sem ga s premislekom.«
»Mislil sem, da je nekaj res čudovitega na tem, da lahko mati in hčerka delata skupaj.«
»Zdi se, da gre za zgodbo o ženski, ki je odšla.«
»Šele ko sem po nekaj tednih prebral napisano, sem se zavedel, da gre za zgodbo o meni samem.«
»Navdih za zgodbo o treh sodobnih virđinah (balkanske ženske, ki prevzamejo vlogo moškega, op. n.) so bila dekleta, ki se jih spomnim iz otroštva.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju